https://template.vuinsider.com/

Page Nav

HIDE

BREAKING NEWS:

latest

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

New York Times για Τέμπη: Οι αδικαιολόγητες καθυστερήσεις που οδήγησαν σε τραγωδία

  Για «αδικαιολόγητες καθυστερήσεις» κάνουν λόγο οι New York Times σε δημοσίευμά τους αναφορικά με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη. Η ελληνικ...




 Για «αδικαιολόγητες καθυστερήσεις» κάνουν λόγο οι New York Times σε δημοσίευμά τους αναφορικά με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.


Η ελληνική κυβέρνηση έπρεπε να εγκαταστήσει ένα σύστημα ασφαλείας πριν από σχεδόν τρία χρόνια, το οποίο είχε σχεδιαστεί για να αποτρέψει τα θανατηφόρα σιδηροδρομικά ατυχήματα. Αντ’ αυτού, αναφέρουν οι NYT, πριν από την καταστροφική μετωπική σύγκρουση τρένων αυτή την εβδομάδα, οι υπάλληλοι των σιδηροδρόμων έπρεπε να βασίζονται σε ένα υποτυπώδες σύστημα που δεν ήταν πλήρως λειτουργικό, αφήνοντας το πιο πολυσύχναστο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας ευάλωτο σε ανθρώπινα λάθη.


Πολλά από όσα συνέβησαν πριν από τη σύγκρουση, η οποία στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, παραμένουν ασαφή, συνεχίζουν οι New York Times στο ρεπορτάζ τους. Αλλά οι αξιωματούχοι και οι εμπειρογνώμονες συμφωνούν σε ένα πράγμα: Εάν ένα σύγχρονο σύστημα ασφαλείας είχε τεθεί σε λειτουργία όπως είχε προγραμματιστεί, θα ήταν σχεδόν αδύνατο για μια εμπορική αμαξοστοιχία να καταλήξει στην ίδια γραμμή με μια επιβατική αμαξοστοιχία γεμάτη κόσμο.



Το σιδηροδρομικό σύστημα της Ελλάδας κατατάσσεται σταθερά μεταξύ των πιο επικίνδυνων της ηπείρου, παρά το γεγονός ότι έχει λάβει 700 εκατομμύρια δολάρια για εκσυγχρονισμό από την Ε.Ε. κατά την τελευταία δεκαετία. Η εγκατάσταση του νέου συστήματος ασφαλείας καθυστέρησε τόσο πολύ που ένας ανώτερος κυβερνητικός αξιωματούχος παραιτήθηκε πέρυσι για να διαμαρτυρηθεί για αυτό που αποκάλεσε «αδικαιολόγητες καθυστερήσεις».


Η Ε.Ε. αναμένει από τις 27 χώρες μέλη της να θέσουν σε εφαρμογή εξελιγμένες νέες διαδικασίες, γνωστές ως Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Τρένων, μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Το σύστημα αυτό παρακολουθεί τα τρένα και αναλαμβάνει τον έλεγχο όταν αυτά τρέχουν πολύ γρήγορα, περνούν με κόκκινο ή καταλήγουν σε λάθος γραμμές.




Οι NYT στέκονται και στη δήλωση του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, που απέδωσε τη συντριβή κατά το διάγγελμά του, σε «τραγικό ανθρώπινο λάθος» καθώς και στο γεγονός ότι παραιτήθηκε ο (πρώην) υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής: «Αλλά η σύγκρουση ρίχνει φως στα συστημικά προβλήματα που ξεπερνούν τα όποια λάθη έγιναν αυτή την εβδομάδα», τονίζουν χαρακτηριστικά.


naftemporiki.gr